donderdag 28 mei 2020

4 juni 2020 - Bergen, Nederland

Vandaag was het erop of eronder....

De laatste spulletjes voor de vakantie worden naar alle waarschijnlijkheid vandaag geleverd. Vanwege corona was de levering wat vertraagd en hangt het erom of het op tijd geleverd word.

Dus nog even afwachten met het boeken van de 1ste overnachting.

Tot onze grote vreugde werden 1 voor 1 onze pakketjes afgeleverd en kon het bellen naar de 1ste 2 campings beginnen. Omdat we niet zelfvoorzienend zijn, hadden we meedenkende campingeigenaren nodig. Zo bijzonder om te zien hoe alles in werking wordt gezet om onze reis mogelijk te maken. Echt een dikke vette pluim voor de campingeigenaren die onze vakantie mogelijk hebben gemaakt, door niet in problemen, maar in oplossingen te denken.

Het inpakken kon dus beginnen.

Waar we in 1ste instantie een beetje bang waren of alles wel zou passen, zagen we dat we alles ging belangrijke spullen mee konden en we zelfs nog wat extra ruimte overhadden.

Bizar als je ziet dat je eigenlijk maar zo weinig nodig hebt.

Onze paklijst;

2 gasbranders, 1 kookpan, 1 koekenpannetje, ehbo setje, 2 grote luchtbedden, 2 tentjes, 6 slaapzakken, elektrische pomp (luchtbed), eten voor de 1ste dag, Herbalife shake en proteine drank mix en sportdrank (CR7 drive), kleding meiden in eigen rugzakje, kleding Bennie en Jessica ook in 1 rugzak, een tarp, luiers voor de nacht (Ylana), stroomkabel, 2 reisspelletjes, toiletartikelen en kookaccesiores.