Zaterdag 30 mei 2020

4 juni 2020 - Asten, Nederland

Vandaag stond de rit naar Asten, in het mooie Peelgebied.

Een rit van 41 km. Even snel een mailtje sturen naar een boerencamping in Sint Anthonis, want we zijn nog op zoek naar een camping om te overnachten.

Even langs de JUMBO voor een lunch en dan op zoek naar een mooi plaatsje om onze lunch te nuttigen. We kwamen uit bij een mega grote speeltuin in Maasbree.

Na de lunch voerde de route ons door het prachtige peelgebied. Over onverharde wegen en mooie bospaden. Met wielrenfiets en fietskar soms een uitdaging. Maar he.............. Het was hier prachtig. Mij hoor je niet klagen. Even over een smal bruggetje en dan een mega mooi plaatsje aan het water. De kids hebben hier ook nog even heerlijk aan het water gezeten.

Op de camping aangekomen, moesten wel even wennen aan de sfeer. Een hele nette camping, met prima faciliteiten, zag er allemaal top uit, maar niet wat je als fietskampeerder als eerste uit zou kiezen. We houden wel een beetje van het kneuterige, back to basic principe.

Aangekomen bij onze campingplaats, stond er een megaaaa sanitaire voorziening op ons te wachten. Dat hadden we niet verwacht. Ik moet toegeven dat het er allemaal een beetje vreemd uitzag met 2 kleine pub tentjes een zo'n mega prive sanitaire voorziening. Maar eerlijk is eerlijk, het voelde toch ook wel fijn om even te kunnen douchen en alles bij de hand te hebben.

De tentjes opgezet en Bennie op weg gegaan naar dichtstbijzijnde supermarkt voor het avondeten.

De meiden hebben heerlijk kunnen spelen op de camping. Er waren veel verschillende fietsen en skelters en een redelijk grote speeltuin.

In de middag hadden we al een mail terug, met de mededeling dat we van harte welkom waren op camping de Esrand in Sint Anthonis. Top!!!!

Slaap lekker en tot morgen.